Představujeme, proč milujeme Mayoral!

Jsme velmi rádi, že vám můžeme představit jednu z nejzajímavějších značek dětského oblečení, Mayoral! Značku, známou svou kvalitou a tím, že dokáže módní trendy pro dospělé aplikovat i na dětskou módu, máme opravdu rádi. V tomto článku shrnujeme proč ;-)

Historie

Historie společnosti Mayoral začala v roce 1941 jako rodinný podnik na výrobu ponožek a punčochových kalhot, známý jako "Dominguez Toledo". Na počátku 70. let 20. století se rodinný podnik snažil navázat na své skromné začátky vytvořením společnosti Mayoral Moda Infantil, která dnes vyrábí dětské oblečení, jež všichni známe a milujeme.

Od svého založení společnost Mayoral neustále roste, dnes má zastoupení ve více než 100 zemích, otevřela 230 obchodů po celém světě a ročně vyrábí 3 000 různých dětských stylů. Společnost Mayoral, která nedávno oslavila 80. výročí svého založení, se stala vedoucí značkou dětského oblečení na Pyrenejském poloostrově a reprezentuje španělskou módu po celém světě.

"Důležité je pamatovat si, odkud jsi přišel." - Mayoral

Styl

Jako jeden z vůdčích hlasů španělské módy si Mayoral vytvořil moderní, ale jemný styl, který vyjadřuje hravost a individualitu. Aplikuje na dětské oblečení stejné nároky jako přední módní značky na módu pro dospělé. 

Jedinečnost

Jedinečnost značky Mayoral spočívá v její osobitosti. Pod heslem "Making Friends" (vytvářet přátele) vyvažuje Mayoral svůj trvalý ekonomický úspěch důrazem na sociální a etickou odpovědnost. Zatímco hlavním cílem značky Mayoral je vytvářet vysoce kvalitní oděvy za nejlepší možnou cenu, značka se také zavazuje k dodržování etických a ekologických zásad.

Úsilí o udržitelnost

Společnost přijala několik ekologických zásad, jejichž cílem je podporovat udržitelnost a snižovat znečištění produkované značkou. Mayoral si například klade za cíl, aby do roku 2025 50% jeho kolekcí obsahovalo ekologicky šetrné tkaniny. Dosud 20% kolekcí společnosti obsahuje udržitelné látky, jako je organická bavlna a recyklovaná vlákna. A nejen to, Mayoral také podniká kroky v oblasti udržitelného rozvoje. Společnost například snížila množství plastového odpadu používáním recyklovaných plastů, udržitelných obalů a optimalizací vnitřních zdrojů prostřednictvím využívání aktiv, jako jsou solární panely a LED osvětlení.

Vedle úsilí o udržitelnost se společnost Mayoral zavázala ke svým zaměstnancům, dodavatelům a společnosti. Mayoral například spolupracuje s dodavateli s podobnými hodnotami a dodržuje pro ně přísný kodex chování značky, který zahrnuje vliv dodavatelů na životní prostředí a závazek ke kvalitním pracovním podmínkám. Se společností tak nemůže spolupracovat kdejaký "vykuk".

Od svých skromných začátků se Mayoral stal více než jen distributorem módy. Místo toho dává svým zákazníkům možnost podílet se na jejich cestě k udržitelné budoucnosti v módním průmyslu a zároveň na této cestě dodávat nadčasovou a cenově dostupnou módu pro děti.